luni, 18 mai 2009

Trist: Poli, mioriţa galbenă

Îmi amintesc că prin clasa a zecea jucam hohombal într-un stil cam sadic. Aveam un coleg care nimerea foarte des în poartă şi noi, ăilalţi, îl luam la ţintă. Bietul de el, încasa în toate părţile anatomice mingi şutate cu sete. Recunosc, nu-i cea mai isteaţă chestie pe care am făcut-o. Partida Dinamo - Poli de ieri mi-a retrezit această amintire. Un fel de hohombal cu Poli pe post de fraier proţăpit cu curul în poartă şi luat la ţintă nemilos. Alb-violeţii noştri puteau s-o fure şi mai urât, ăsta-i adevărul. De fapt, în meciul ăsta trist au fost galbenii noştri şi la propriu şi la figurat. Galbeni ca mămăliga. E dureros să spun asta despre Poli, dar e părerea mea. Poţi câştiga uneori pârjolind ogoarele şi otrăvind fântânile. Poţi în România. Dar Poli luptă pentru prezenţa în Champions League. Acolo se joacă fotbal, nu hohombal. Acum, nu-mi rămâne decât să sper că Poli îşi revine până la meciul cu Steaua. Chiar n-are voie s-o facă de oaie cu oile, pentru a mai spera la CL. Dacă vin punctele înapoi de la TAS, aşa cum ar fi normal, ar mai fi speranţe. Haide Poli!

Un comentariu:

adriatika spunea...

eheee...multumesc pentru urare! Nici nu stiam ca ai blog! A fost o adevarata surpriza! Nu prea ma mai intereseaza pe mine fotbalul, dar o sa-l citesc...