marți, 28 iulie 2009

Pisici la superofertă

Azi-dimineaţă am găsit în cutia poştală un flyer neobişnuit. Pe scurt, o ofertă imbatabilă de pisici. Gratis. Se vede treaba că un creştin e copleşit de populaţia pisicească din gospodărie şi împarte cu dărnicie din efective, mai precis animale de două şi şase luni. Asigură şi transportul. Din experienţa mea de trăitor la casă ştiu că mâţele sunt tot mai greu de „măritat“. Nu-i vorbă, majoritatea vecinilor au fie câini, fie pisici, fie şi şi. Însă pe an ce trece, patrupedele se împuţinează. Eu, de exemplu, deţin doar una bucată motan, după ce până acum câţiva ani ţineam câte două-trei mâţe. Când făta una, cu tot mai mare greutate găseam doritori de pui, motiv pentru care am decis să păstrez doar mârtani. Acum îl am pe Gusi, un puturos de clasă specială şi cam morocănos, care face însă casă bună cu căţeaua Tiţa şi dulăul Blackie. Momentan nu intenţionez să îmi măresc „grădina zoologică“, deşi băiatul meu ar mai vrea cel puţin o pisică şi, insistent cum e, n-ar fi exclus să o obţină în cele din urmă. Deocamdată, o să ascund de el flyerul cu pricina, dar îi urez omului cu oferta să-i apară clientela cât mai curând. Poate îl ajut niţel postându-i mesajul.

Niciun comentariu: